2019-1-TR01-KA102-070105 NUMARALI "TEKNOLOJİYİ KULLANIYORUZ GELECEĞE YÖN VERİYORUZ" İSİMLİ PROJEMİZİN MESLEKİ EĞİTİM ÇIKTILARI
Okulumuz tarafından hazırlanarak 2018-2019 başvuru döneminde Erasmus+ programı kapsamında başvurusu yapılan ve Türkiye Ulusal Ajansı'nca kabul edilen 2019-1-TR01-KA102-070105 numaralı "Teknolojiyi Kullanıyoruz Geleceğe Yön Veriyoruz" isimli KA-1 Bireylerin Öğrenme Hareketliliği KA102 Mesleki Eğitim Öğrenici ve Personel Hareketliliği Projesi kapsamında 14-25 Kasım 2022 (Yol Hariç) tarihleri arasında Çek Cumhuriyeti Prag şehrinde düzenlenmiş ve her iki bölümün proje katılımcıları mesleki ve dil becerilerini geliştirerek Europass haraketlilik belgelerini de alarak özgeçmişlerini güçlendirmişler ve ülkemize geri dönüş yapmışlardır.
Çocuk gelişimi bölümü MS 4 pastelky anaokullarında 15 günlük stajlarını yaparak kodlama eğitiminde mantıksal düşünme ve alan farkındalığı ile ilgili bilgi edinme ve uygulama yapma, kodlama eğitimi ile ilgili eğitim araçlarını inceleme ve materyal tasarlama, yönler ile ilgili kodlama eğitim çalışması, dikkat çalışmaları ve kavramlar ile ilgili kodlama eğitimi ,algoritma mantığı ile ilgili oyun etkinlikleri, müzik, drama, fen ve doğa etkinlikleri ile ilgili kodlama eğitimi çalışması planlama ve uygulama yapma becerileri kazanmışlar ve bu konulardaki mesleki becerilerini geliştirmişlerdir.
Bilişim bölümü ise Avrupa'nın en büyük yazıcı fabrikası olan Prusa da stajlarını yaparak Üç boyutlu yazıcıların çalışma mantığını anlama ve bu yazıcılar için gerekli olan bilgisayar destekli 3 boyutlu tasarım programları hakkında bilgi edinme, tasarlanan ürünleri inceleme ve uygulama yapma, üç boyutlu tasarım programlarında hazırlan çizimlerin üretim aşamasında hangi malzemeleri kullanabildiğini görme, tanıma ve bu malzemelerin nasıl temin edebileceğini öğrenme, ihtiyaçlara ve kullanım alanlarına göre çeşitli üç boyutlu yazıcıları görme ve inceleme yapma, üç boyutlu yazıcıların üretim aşamasında hangi süreçlerden geçtiği hakkında bilgi edinme ve gözlem yapma, ihtiyaçlara ve kullanım alanlarına göre çeşitli üç boyutlu yazıcıların parçalarını tanıma ve bu parçaların makine içerisinde yerleşimlerini öğrenme ve uygulama yapma, üç boyutlu yazıcılarla ilgili genel olarak karşılaşılan arıza ve sorunlarla ilgili bilgi edinme, arıza tespitini doğru analiz edebilme ve arıza tespitleriyle ilgili uygulama yapma, tamir etme ve onarma gibi becerileri kazanmışlar ve bu konulardaki mesleki becerilerini geliştirmişlerdir.